گروه ریاضی راهنمایی استان لرستان

ریاضی یعنی ترانه بهتر زیستن

گروه ریاضی راهنمایی استان لرستان

ریاضی یعنی ترانه بهتر زیستن

سوالات مرحله اول مسابقه آنلاین ریاضی

دانلود

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

با سلام وتشکر به خاطر قرار دادن سوالات بر روی وبلاگ
جناب کرم پور دفترچه ای که روی سایت قرار دارد زمان آزمون را ۷۵ دقیقه تعیین کرده است اما دفترچه ای که بین ما توزیع شده بود زمان آزمون را ۶۰ دقیقه نوشته بود این تفاوت ناشی از چه بود!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

با سلام
لطفا پاسخ های تشریحی را نیز ارائه بفرمایید
با تشکر

[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام خدمت همکاران فرهیخته و ارجمند
ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عزیزانی که در مراحل مختلف برگزاری آزمون زحمت کشیده و پی گیر یهای لازم را انجام داده اند به ویژه سر گرو ههای محترم استان و مناطق
لازم دیدم در مورد آزمون دبیران ریاضی نکاتی را بیان نمایم:
۱- عنوان آزمون از دو کلمه ی متضاد تشکیل شده بود .آزمون کتبی آنلاین!!!!!
اگر کتبی است آنلاین به چه معنی است و اگر آنلاین است کتبی چه معنی دارد!!؟
۲-در دفتر چه ی سوالات ما زمان آزمون ۶۰ دقیقه قید شده بود در حالی که در دفترچه ای که روی وبلاگ گروه ریاضی استان قرار دارد زمان آزمون ۷۵ دقیقه است؟!!!
۳- سوالات آزمون از کتاب های ریاضی پیشرفته مانند گاج و قلم چی و ... تهیه شده بود و مربوط به المپیاد های دانش آموزان بود و من نمی دانم هدف از طرح این سوالات سنجش چه بخشی از اطلاعات همکاران بود؟ مهارت تست زنی یا روش حل سوالات المپیاد؟ هردو یا هیچ کدام؟
۳- به نظر میرسد که بهتر بود که در کنار سوالات چند گزینه ای چند سوال تشریحی از روش های تدریس مطالب نیز قرار می گرفت. به عنوان مثال:
برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان قبل از تدریس درس رابطه ی فیثاغورس چه فعا لیتی را پیشنهاد می کنید؟
فعالیتی غیر از فعالیت کتاب برای تدریس معادله پیشنهاد دهید و سوالاتی از این قبیل....

با تشکر و به امید فرداهیی بهتر و پربارتر

با سلام خدمت همکار عزیز . عنوان آنلاین به خاطر این است که این آزمون توسط پایگاه کیفیت بخشی ریاضی اعلام شده است . و به استانها این اختیار داده شده تا مرحله اول و دوم آن به صورت کتبی برگزار شود ولی مرحله سوم آن به صورت آنلاین از هر استان سه نفر برگزیده برگزار می شود . در ضمن این آزمون روش تدریس نبود یک آزمون علمی در حدود کتب راهنمایی بود اگر همکاران از کتب راهنمایی مشکل دارند این دیگر مشکل خودشان است که باید خودشان را تقویت کنند . چطور همکاری نمی تواند سوالات المپیادهای دانش آموزی را پاسخ دهد بعد هم گله از عنوان آزمون می کند

همکار شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

یه دبیر بهتر از این هم میتونه جواب همکارشو بده!!!!!!!!!!!
منم با نظر همکار ارجمند موافقم

با سلام خدمت همکارعزیز ، از اینکه مارا قابل دونستید و به ما سری زدید بی نهایت سپاسگزارم . من کوچک همه ی دبیران ریاضی استان هستم . امیدوارم من رو ببخشید.ممکن بود شما هم در جایگاه من باشید و من معترض می شدم در هر صورت از شما و همه همکاران که در این آزمون شرکت کردند کمال تشکر رو دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

با سلام
نتایج آزمون کی اعلام می شود؟

باسلام خدمت همکار عزیز . ممنون از این که مارا قابل دونستید.
انشاالله تا هفته آینده اعلام میشن

همکار یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

با سلام وتشکر خدمت شما همکار فهیم و فرهیخته
از این که بنده را قابل دانسته و بالاخره جواب سوال بنده را دادید. سپاسگزارم و تشکر میکنم.
مسئله این نیست که همکاران می توانند سوالات را پاسخ بدهند یا نه؟ مسئله این بود که بهتر بود سوالاتی از خلاقیت های تدریس نیز در آزمون باشد.
بالا خره همکاری که حداقل دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس است می تواند به چند تا سوال المپیاد جواب دهد .دیگه اینقدر هم از لحاظ علمی ضعیف نشدیم.
ضمنا در مورد زمان آزمون هم توضیحی می دادید ممنون میشدم.

با سلام خدمت همکار عزیز، خدای نکرده قصد بی احترامی نداشتم .
من نمی دانم که شما از چه شهرستان و یا منطقه لطف کردید و به ما سری زدید . در هر حال از شما کمال تشکر رادارم.اما من خودم پاسخنامه همکاران ناحیه یک خرم آباد رو که اونها رو به نشانه اعتراض پاک کرده بودند ملاحظه کردم . با آثاری که برجای مانده بود مشخص شد به جز دونفر از همکاران که احتمالاً اونها هم مجبور شده بودند که پاسخنامه هایشان را پاک کنند در بقیه موارد همکاران از 20 یا 30 سوالی که علامت زده بودند نمره بسیار پایینی می گرفتند و این واقعاً جای تاسف دارد که دبیرریاضی نتواند سوالاتی که در محدوده ی مفاهیم کتب راهنمایی را پاسخ ندهد. در هر حال ما دبیرهستیم فکر نکنم اگر وقت آزمون کم طراحی شده می توانستیم با تعامل بهتر ( نه با جارو جنجال)با مسئول حوزه امتحانی کمی وقت اضافه در نظر بگیریم.ولی ما فکر می کردیم چون سوالاتی که طراحی شده بود به کرات در المپیادها و یا امتحانات خردادماه ذکر شده بودند در بعضی موارد می توانستند سریعاً بدون مکث جواب سوال را علامت بزنند.

مجید کوگانی بهاروند پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.reypol.blogfa.com

از زحمات شما اساتید ارجمند متشکریم . امید وارم بطور مستمر ازمون های علمی از همکاران بعمل اید شاید حرکتی در جهت مطالعه علمی برایمان به بهانه ای فراهم شود . البته ازمون روش تدریس هم اگر بعمل اید عالیتر میشه چون هر دو ازمون مکمل یکدیگرند .موفق وپیروز باشید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد