فرم بازديد  مجتمع آموزشي پرورشي شهداي ضروني از واحد هاي آموزشي تحت پو شش در سال تحصيلي 95-94

 

فرم بازديد  مجتمع آموزشي پرورشي شهداي ضروني از واحد هاي آموزشي تحت پو شش در سال تحصيلي 95-94

نام واحدآموزشي....................... .....نام و نام خانوادگي مدير آموزشگاه .................................. تاريخ بازديد....................... ....مقطع.........................

رديف

موارد مورد ارزيابي

امتيــــــــــاز

5

4

3

2

1

0

1

چگونگي اجراي ساعات هفتگي و تنظيم برنام درسي(شروع و پايان كلاس ها-تنضيم برنامه- اجراي برنامه- تاييد برنامه)

 

 

 

 

 

 

2

نقش نظارتي  و آموزشي مدير ( نظارت بر:استفاده مطلوب بر دفاتر كلاسي –اجرايي پرسشهاي مستمر و بازخورد به اولياء-كيفيت پوشه كار دانش آموزان)

 

 

 

 

 

 

3

نحوه تشويق و موارد انظباتي دانش آموزان ( چگونگي تشويق –دفتر ثبت اهداء جوايز-دفتر ثبت موارد انظباتي دانش آموزان )

 

 

 

 

 

 

4

وضعيت بهداشتي آموزشگاه (محوطه-راهرو و كلاس ها-سرويس هاي بهداشتي و آبخوري)

 

 

 

 

 

 

5

كيفيت بايگاني آموزشگاه – كنترل حضور و غياب كاركنان-درصد قبولي –بخشنامه ها و ثبت در دفتر انديكاتور-پرونده پرسنلي همكاران-نگهداري و استفاده از كتب و وسايل كمك آموزشي)

 

 

 

 

 

 

6

برنامه كاري سالانه مدير( تدوين  بر اساس رويكرد مدرسه محوري-رعايت اولويت بندي-اجراي برنامه-تاييد برنامه)

 

 

 

 

 

 

7

نقش نظارتي مدير بر :  (روش تدريس همكاران –داشتن طرح درس-رعايت بودجه بندي تدريس)

 

 

 

 

 

 

8

ثبت صورتجلسات مربوط به‌ :به شوراي معلمان – شوراي مدرسه – انجمن اولياء و مربيان –شوراي دانش آموزي )

 

 

 

 

 

 

9

امور پرورشي  : كيفيت برگزاري نماز جماعت  -استفاده از كتابخانه يا كتابهاي موجود – انجام ساير فعاليت هاي پرورشي- موجود بودن مستندات لازم )

 

 

 

 

 

 

10

رعايت مسايل ايمني  ( مخزن نفت – تهيه نفت يا تمهيدات لازم جهت تهيه آن–وسايل گرمازا- كپسول آتش نشاني)

 

 

 

 

 

 

*

جمـــــــــــــــع امتيــــــــــــــــاز :

 

 

 

 

 

 

             موارد قابل پيگيري : ......................................................................................................................................................................................................................................

           ..............................................................................................................................................................................................................................................................................

          ...............................................................................................................................................................................................................................................................................

 

          نياز مندي هاي آموزشگاه  : ......................................................................................................................................................................

         ..........................................................................................................................................................................................................

        ..........................................................................................................................................................................................................    

           

          نام و نام خانوادگي بازديد كنندگان :                         امضاء

        1-.........................................  ////////////////////////                          

 

         2-...................................................                                                                                                                                                              مهر و امضاء مدير آموزشگاه

گزارش سه ماه ی مجتمع شهدای ضرونی

شرح فعالیّت

1- بازگشایی   مدارس در آغاز سال تحصیلی 93-92 و اجرای مطلوب پروژه مهر  و کسب رتبه اول مجتمع های روستایی  در این زمینه

2-    تشکیل جلسه  با کلیه ی معاون آموزگاران  معاون دبیران  طی  سه مرحله  ( هر ماه یک جلسه ) و بررسی مسا یل آموزشی و تربیتی دانش آموزان و مشکلات مدارس و تلاش جهت رفع آنها و ارسال صورت جلسات  به صورت مکتوب و مستند به اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت

3- بررسی  و لیست نمودن مشکلات   مدارس و  ارسال آن  در سه نسحه برای   مدیر و  معاونت مالی و مقاطع  آموزش و پرورش و پیگیری آنها

4-  تهیه جدول زمانبندی  بازدید از مدارس   و همچنین جدول عملکرد دانش آموزان به صورت ماهانه و ارسال آن به مدارس تحت پوشش  مجتمع جهت  استفاده

5-   بررسی پرونده های دانش آموزان   و آماده نمودن  دفاتر آمار ، امتحانات ، لیست تک درس دبیران  و صحافی و پلمپ آنها توسط معاون اجرایی

6-  تشکیل کمیته بررسی گواهی نامه  نوع دوم و جلسه با همکاران و آماده نمودن پرونده های تمام همکاران واجد شرایط

7- برگزاری نماز جماعت در سطح آموزشگاها و اجرای طرح در محضر قرآن ، طرح مدام و آزمون پیشرفت تحصیلی  «در مدارس راهنمایی » و طرح کرامت در مدارس ابتدایی

8- برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان ، شورای دانش آموزی ، و پیگیری مسابقات فرهنگی هنری و نظارت بر حسن اجرای آنها توسط معاون پرورشی

9-ایجاد وبلاگ آموزشی و پرورشی و پیوند آن به  سایت آموزش و پرورش

10- طراحی و تهیه ی  طرح درس خام برای استفاده همکاران آموزشی و تکثیر و ارسال آن به مدارس توسط معاون آموزشی مجتمع ( و ارسال طرح درس ابتدایی به عنوان نمونه برای  تمام مدارس شهر و روستا توسط مقطع)

11-    بازدید از مدارس تحت پوشش بر طبق جدول زمانبندی توسط عوامل اجرایی « حداقل هر ماه دو مرحله بازدید از مدارس تحت پوشش »

12-  اطلاع رسانی به همکاران در خصوص  فرم  معلم نمونه و توجیه و بررسی پرونده  سه نفر از همکاران متقاضی و واجد شرایط و ارسال به اداره آموزش و پرورش

13- جذب مبلغ 2870000 ریال  کمک از بخشداری و عده ای از همکاران  خیر

14- مجهز نمودن کلاس هوشمند برای درس فناوری پایه ششم ابتدایی و اول و سوم راهنمایی ( که در سال جاری با تلاش و پیگیری  لازم ، لب تاپ و دیتا پروژکشن و ...  تهیه گردید  )

15-  تهیه جدول زمانبندی  کلاس درس فنآوری و کارگاهی  ریاضی ( تشکیل پنج جلسه کلاس فناوری پایه ششم برای دانش آموزان  و دوجلسه  کلاس کارگاهی آموزگاران در مجتمع )

16-  برگزاری کلاس فنآوری پایه های اول و سوم مدارس متوسطه اول  توسط دبیر حرفه و فن در مدارس  مربوطه با در اختیار قرار دادن لب تاپ  جهت آموزش دانش آموزان

17- برگزاری مراسمات ویژه از جمله اعیاد غدیر و قربان و یوم الله سیزده آبان و همچنین مراسم نوحه خوانی و سینه زنی در دهه محرم .... و مناسبت های خاص

18-اجرای طرح همتا برای مدیر آموزگاران و بازدید از  کلیه  کلاس درس همکاران و بررسی نقاط قوت و ضعف و تشویق دانش آموزان برتر و استفاده از تجربه   و تبادل تجربه و درخواست  تشویقی برای همکاران فعال

19- تعمیر و تجهیز وسایل گرمایشی  موجود و همچنین تهیه سه بخاری کاربراتوری پلار و پنج چراغ سولان و پنج بخاری برقی   و دو بخاری پلار بدون دود کش و تقسیم آنها طبق نیاز  مدارس تحت پوشش مجتمع و تهیه سوخت

20-   ایزوگام دبستان نصر سه آسیابه و مرمت  مدارس چنار علیا و شهید مطهری ساری ... بدون  پرداخت  دستمزد با کمک معاون آموزش و اولیای دانش آموزان نصر

با همکاری معاون آموزگاران و معاون دبیران و کمک انجمن اولیای مدارس با توجه به عدم اعتبار

 

خدایا چنان کن سر انجام کار                              تو خشنود   باشی و ما رستگار

سازماندهی موقت دبیران ریاضی مقطع راهنمایی

همه دبیران ریاضی برای سال تحصیلی 91-92 سازماندهی شدند

میانگین ساعات موظف آقایان:14 ساعت

برادرانی که موظف آنها در شهر  می باشد 12 ساعت تدریس می کنند(علت انتخاب 12 ساعت اینست که بیشتر دبیرانی که در شهر تدریس می کنند با سابقه می باشند و دارای موظف 20 ساعته می باشند و دلیل دوم اینکه شرایط تدریس در شهر به علت تراکم دانش اموزی سخت تر می باشد)

برادرانی که موظف آنها در روستا  می باشد 16 ساعت تدریس می کنند(علت انتخاب 16 ساعت اینست که دبیرانی که در روستا تدریس می کنند کم سابقه ودارای موظف 24 ساعته می باشند و دلیل دوم اینکه شرایط تدریس در روستا به دلیل خلوت بودن کلاسها راحت تر  وتدریس در روستا مزایای بیشتری نیز دارد)

میانگین ساعات موظف خانم ها :10 ساعت

خواهرانی که موظف آنها در شهر می باشد 12 ساعت

خواهرانی که موظف انها در روستا می باشد 8 ساعت(به دلیل شرایط سخت تدریس خواهران در روستا موظف 8ساعت انتخاب شد)

سوالات ریاضی پایه سوم مرحله دوم المپیاد استان لرستان - اسفند 90

http://s2.picofile.com/file/7326764187/Olampiad_Riazi_Marhale_dovom_90_91_sal_sevom.pdf.html

سوالات ریاضی پایه دوم مرحله دوم المپیاد استان لرستان - اسفند 90

http://s1.picofile.com/file/7326764515/Olampiad_Riazi_Marhale_dovom

سوالات ریاضی پایه اول مرحله دوم المپیاد استان لرستان - اسفند 90

 http://s2.picofile.com/file/7326763545/Olampiad_Riazi_Marhale_dovom_90_91_sal_aval.pdf.html

چرا دانش آموزان از درسریاضی می ترسند؟

عامل اصلی ترس دانش‌آموزان از درس ریاضی

یک بانوی ریاضیدان مسلمان اهل مالزی با اشاره به ریشه‌های اضطراب دانش‌آموزان نسبت به ریاضی گفت: “درک نکردن مفاهیم ریاضی ” عامل اصلی ترس دانش‌آموزان از این درس است که برای حل این مشکل، دو راهکار پیشنهاد می‌شود.

ادامه نوشته

سوالات مرحله دوم آزمون آنلاین ریاضی استان لرستان

http://s1.picofile.com/file/7332554729/%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87_%D8%AF%D9%88%D9%85_%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86_%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C.pdf.html

تمرین رسم

 

و

چگونگی حساب و کتاب در اعمال!

بنابه تأکید قرآن کریم ما انسان‌ها مواقفی را در روز قیامت در پیش رو داریم که پنجاه موقف است و هر موقفی هزار سال طول می‌کشد، در این ایستگاه‌ها که پنجاه هزار سال می‌شود باید پاسخ گوی اعمالِ خود باشیم و بهتر از هر چیزی توجه به انجام واجبات و ترک محرمات الهی است.

لطفا ادامه مطلب را کلیک کنید

ادامه نوشته